Ma za sobą 34 lata pracy w charakterze nauczyciela w tym 25 lat z dziećmi w młodszym wieku szkolnym. Jako metodyk i wykładowca swoje doświadczenie upowszechniała wśród studentów i nauczycieli.W centrum uwagi było zawsze dziecko, jego potrzeby i rozwój.
Jakie umiejętności rozwija w dziecku wymyślona przez Panią zabawka?
Preferując zasadę, iż w edukacji matematycznej promującej rozwój – aktywność dziecka jest jego naturalną drogą uczenia się. Wykorzystałam cały wachlarz środków dydaktycznych wyzwalających aktywność i umożliwiających samodzielne odkrywanie, badanie, eksperymentowanie i przeżywanie. Istotnym elementem jest aranżacja przestrzeni edukacyjnej. Dla stworzenia możliwości wykorzystania przez dzieci autentycznych czynności potrzebne są takie środki dydaktyczne, które umożliwiają aktywne uczestnictwo dzieci w procesie edukacyjnym.
Autorka takich pomocy jak: Piramida matematyczna mała, Piramida matematyczna duża.
W edukacji dziecka najważniejsze jest… by matematyka była „żywa”, by każde dziecko nie tylko ją widziało, ale również dotykało, słyszało, nazywało.